fredag den 28. oktober 2016

Lue for Liv ...slutspurt

Jeg kunne godt have brugt et call-center

En uges arbejde er ved at nærme sig sin afslutning

Jeg har igen i dag kunnet sætte et beløb ind på min side her

Små hilsener og donationer er begyndt at poppe op

Jeg har fået så mange små historier i løbet af ugen

der viser, hvor vigtigt en sag det er

alt for mange er berørt

så det er meget svært at sidde uberørt hen

Du kan også bidrage inde på min side

hvis du læser dette og ikke strikker ;)

Du er meget velkommen til at lægge blot en hilsen


3 tråde højlandsuld er denne strikket i - hvor er det dejligt at få brugt sine rester - 66 gram p 5.5 mm

God dag til dig kære læser


1 kommentar:

  1. Den var lekker, vinteren er rett rundt hjørnet og da blir det godt å bruke lue !

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.