onsdag den 24. august 2016

Sommerfugle

Endelig en dag med sommervejr

Dem har der ikke været mange af

så nydes, mens nydes kan

På opfordring har jeg været i gang med at lave opskrift til en trøje, som jeg strikkede for længe siden

Teststrikkerne har strikket nogle skønne bluser efter min opskrift, som blev lavet op til 135 cm i overvidde






Det er så spændende at se de forskellige bluser, for selv om udgangspunktet er samme opskrift - er der altid nogle, der lige vil sætte deres eget præg på - og det forstår man jo godt, da det er deres bluse

Længe har jeg kaldt den græshoppe - fordi det hedder farven min er strikket i - nemlig Blackhill højlandsuld

men den kom til at hedde "Sommerfugle", da den endelig var flyvefærdig ;)

Mens jeg ventede på resultatet fra teststrikkerne - lavede jeg en variant til børn - Ida og Emil

det må være næste indlæg

God dag til dig


2 kommentarer:

  1. sikker dog en lækker trøje - den er virkelig skøn og så i så mange udgaver. hvor findes dine opskrifter?

    SvarSlet
  2. Åh hvor vil jeg gerne strikke denne smukke trøje! Hvis du vil sende mig opskriften på katrine.stribaek@outlook.com ville jeg blive glad!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.