mandag den 28. marts 2016

Som at lægge et puslespil...

Sådan er det at forberede en indsamling, hvor 100 ruter skal fordeles

I starten går det nemt

Man lægger først kanten - de trofaste frivillige, der melder sig år efter år

til at tage den samme rute

Så er der de fleksible brikker, som kan flyttes rundt efter behov - jokerne

Andre brikker vil helst kun have en bestemt plads -men hvis den er optaget af en anden brik

skal der forhandles og fires lidt

Nye brikker skal også passes ind, og de skal gerne have en god første gangs oplevelse

Det er lettest at færdiggøre bybilledet

ude på landet bliver det mere diffust og sporadisk

og her er det svært at finde brikker, der passer til


Lige nu er jeg der, hvor jeg mangler svar - men påskeferien gør det lidt mere langsommeligt

Vil du .... Vil du ...???

Jeg glæder mig over på 6. år, at der er så mange, der melder sig til at "Vise Flaget" for en sag, der desværre berører stort set alle på den ene eller anden måde


Hvad skal jeg så lave i kommende uge -

I udestuen har fragtmanden læsset disse kasser af - så er det bare at gå i gang med at pakke tasker
til indsamlerne

Bliver der så slet ikke tid til strik?

Kun noget, der næsten kan strikke sig selv


Pærelet lille sag - en begyndermodel  - lige ud af landevejen - str 0-6 mdr i dobbelt cottonwool pind 5

God dag til dig kære læser

håber du har haft en god og dejlig påske









2 kommentarer:

  1. Sikke et kæmpearbejde at få det hele organiseret. Jeg har stor respekt for den indsats. Håber der kommer rigtigt mange penge ind!
    Sød lille strik. Hyggeslappeafogsnakkestrik!

    SvarSlet
  2. Ja det er et puslespil at få det til at gå op. Håber da du fik det hele på plads.
    Somme tider er det godt at strikke noget helt enkelt.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.