tirsdag den 22. december 2015

22. decembertip...... fingerstrik


Der er ikke længe til ......nu

Alle nullermænd er fjernet, tror jeg

det er tid at lave lister over gøremål i relation til menuplanen 24. dec og

i tankerne gennemgå om nogen eller noget er glemt

for mig er der alt det løse, når jeg har overskud af tid

"åh, jeg kunne da også lige strikke en halsvarmer til min gamle morbror

eller et par tykke sokker" - og tage på et overraskende julebesøg en af juledagene

Der er altid nogen man kan glæde og overraske uventet

Men man kan jo også hente sine børnebørn tidligt i SFO og hygge sig med dem

I morgen kører helt fast med alle mad forberedelser

alt, der kan laves dagen før bliver gjort

det er så hyggeligt, hvis man har fred og ro til det

- og det forventer jeg, at jeg har

i morgen

Dagens tip i dag er noget, som kunne være sjovt at lave med/til barnebarnet på 7 år

så hvis du har tid til hygge i dag - kan du jo også prøve

eller måske bare brug for en undskyldning til at slappe af - og med strik på fingrene

kan man jo ikke lige lave det store


                     

Når du så i løbet af i dag får lavet en megalang snor får du i morgen et tip til, hvad den kan bruges til

Sørg for den er så lang, at den kan nå flere gange rundt om halsen

Glædelig 22. december

1 kommentar:

  1. I morgen har Steen fri og så laver vi madforberedelserne til juleaften. I dag strikker jeg på livet løs, for at blive færdig med en julegave til ham.
    I dag har jeg nydt tiden med børnene - to af dem har været her hele dagen.
    Tak for tippet.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.