lørdag den 19. december 2015

19.decembertip.....Judy's Magiske opslag

I går var det så skolernes sidste dag, inden de kan gå til en velfortjent juleferie

Mine tidligere kolleger og elever går lige forbi mit hus, når de går samlet til julegudstjeneste

et af årets højdepunkter

Jeg stillede mig ud til fortovskanten og listede med i kirke

En dejlig oplevelse er det, når de mange børn stemmer i og synger de gode julesange

Dagens tip havde jeg stor glæde af, da jeg skulle lave en hættetrøje til en lille - jeg vil helst ikke have for mange sammensyninger til de små

Tippet er også godt, når man skal strikke en strømpe eller sok begyndende ved tåen

På hætten her ligger opslaget lige ned midt i - og trøjen er strikket ud i ét oppefra og ned



Lidt øvelse og så sidder den :)


                              

Glædelig 19. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.