onsdag den 19. august 2015

Seniordag og 2i1 Happy Stripes

En dejlig opfindelse med disse seniordage

Jeg holder en i dag i dette skønne vejr. Jeg fandt lige pludselig 3 ubrugte, og hvis jeg skal få glæde af dem, inden jeg går på efterløn, ja så skal de jo bruges. 

I dag var en god anledning, da "mine elever" skulle til Legoland hele dagen uden mig, så jeg forsømmer ikke noget. 

For at få så lang en dag så muligt stod jeg op kl 6 

Stilheden, en varm kop kaffe og solen på vej, så bliver det ikke meget bedre

Et halvt ærme manglede på tøseblusen 2i1, så det blev lige klaret

For en gangs skyld var der også lige to knapper i mine knapbeholdningen, der matchede perfekt. 

Så nu hænger den her:


                  

Jeg har strikket i Blackhill Cottonwool i fv Lyng ca 80 gram og fv Slikkepind ca 25 gram i str. 3- 4 år


Så nu er der næsten gjort rent bord til nye projekter


Nye forsyninger til al den tid jeg snart får til rådighed - ikke fordi jeg manglede - tværtimod

Men gode farver på hylderne bliver jeg i godt humør af og så kommer inspirationen

Masser af ideer ligger og venter på tid til at blive udført. 

Seniordagen er kun 10.40, så nu må jeg vist i tøjet

Tip tap tønde
Nu kan nyt begynde

Nyd dagen - den er din

2 kommentarer:

  1. Skønne farver. Jeg nåede aldrig at få seniordage - men det er jo også lige meget, når jeg ER gået på pension. Så dejligt, som du får udnyttet de sjældne dage med inspirerende strikning i skønne motiverende farver. Det er en sød 2i1

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig veludnyttet seniordag. Hvornår stopper du på arbejdet?
    De skønne farver og nøgler får det til at klø i fingrene... der er til mange glade striber og dejlige strikketimer.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.