fredag den 20. marts 2015

Magic loop..... Forårsjævndøgn og solformørkelse

Snart er det sidste ærme strikket færdig og 3-4 nøgler Safran fra Drops forsvundet fra lageret

Jeg bruger kun strømpepinde til ribben, så skifter jeg skyndsomt over til Magic- loop

Nogle gange starter jeg direkte med Magic Loop, men jeg har ikke en p 2½ i min Knit Pro samling - som skulle bruges denne gang - men de er på vej

Jeg bruger en wire på 80 cm til et lille ærme str 2 år her. Jo længere wire - jo nemmere er det at arbejde med. 

Det er så dejligt befriende at være fri for klirren af pinde - og har du endnu ikke stiftet bekendtskab med metoden, så er her en begyndervideo

Utroligt nemt og rart - især hvis man strikker til et foredrag, møder mv. - ingen klir af pinde

- eller pinde, der ryger på gulvet



Forårsjævndøgn - oh søde vår, så er du atter nær!



Solformørkelsen vælger jeg at gå glip af

- men vælger du at  gå glip af min Giveaway fra forleden?

En dejlig bog med ny viden om kost - og skønne opskrifter kan blive din

- læg blot en kommentar om min blog her

Rigtig god weekend


2 kommentarer:

  1. Giver dig så ret, væk med den larm 4 strømpe pinde giver, jeg bruger dem kun vis det er nødvendigt

    SvarSlet
  2. Jeg er også blevet glad for magic loop - men ikke til strømper - dem strikker jeg så kun hjemme ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.