søndag den 1. marts 2015

1. marts....hallo forår

Jeg længes efter foråret

Savner lyset

Den milde vind

Solen

løbeturene

energien....

I går var vi i gode venners lag. Det betød igen en lørdag med god mad, søde sager mv.

Forhåbningsfuldt tænkte jeg i går aftes, da jeg gik i seng - i morgen starter løbeturene

Nye løbesko står klar - er afprøvet en enkel gang

1. marts vil være en god dag at tage hul på de kg, der har sneget sig på i løbet af vinteren

- har jeg sat mig for



Men er der forår i luften i dag -  nej vel?

Her regner og blæser det ...... rigtig øv- vejr

Det er selvfølgelig godt strikkevejr - men nu skal der altså gang i motionen

og jeg er endnu ikke sikker på, at det hersens vejr skal stå i vejen for min løbetur,

for det vil vist bare være endnu en undskyldning

Bloggen har fået forårsfarver, for hvor jeg dog bare trænger til at se grønt, se lyset og mærke energien


Mon ikke du også gør det kære læser?

God søndag


5 kommentarer:

  1. Enig!!! Vi trænger!!! Og nægter at høre på vejrværter med regn og slud...hmmm. Heldigvis er der klaret op her i Nordjylland nu - skal vi ikke aftale det holder...så vi kan komme ud og blive luftet...

    SvarSlet
  2. jamen, det er jo, som det plejer, når vinter og vår støder sammen og vores længsler står i vejen!
    Jeg nød gåturen igår, fandt næsten udsprungne blade på hybenbuskene, der stod lidt i læ. Der er store knopper i hegn og træer...
    Det er lige før, det er vår.... trods trælse vejrudsigter!
    Og vi længes efter lyse, lune dage!

    SvarSlet
  3. Hej jo savner også så meget det dejlige, varme, milde, lyse vejer. Men må sige ja det så ud til at være det perfekte strikkevejer, men jeg kom ud og gik mine km i let regn og vind og det var så dejligt.

    SvarSlet
  4. Jeg kan så godt følge din længsel mod forår. Nåede også kun en gåtur i dag, men en god en af slagsen:-)

    SvarSlet
  5. Vi trænger, gør vi!
    Det har bestemt været strikkevejr i dag. Men var dog også lige ude at trave en tur. Det var bidende koldt!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.