søndag den 2. november 2014

Viggo str. 2 år

Jeg har strikket Rasmillas Viggo tidligere til mit yngste barnebarn.

Jeg kan så godt lide den, men der er godt nok meget monteringsarbejde på den og mange ender at hæfte - men som kompensation for dette - en masse fine detaljer

I starten af måneden ryddede jeg op i garn og havde disse små grå garnrester til overs

 
Efter nogen tids kredsen om dem, var det så jeg kom i tanke om "Viggo" - og farven gollum som jeg har kun har haft 25 gr af og ikke kunnet finde anvendelse for.

 
Voila!

Hele søndag formiddag er gået med montering. Nu er den taget ud af vaskemaskinen og ligger til tørre. Jeg er godt tilfreds


 
 
 
Lidt facts: Den vejer 116 gram. Så ca halv af hver grå

Den er strikket på p 3.5 i højlandsuld fra garnudsalg

Nu bliver den lagt ind på min FB- side her - i håb om at finde en, der kan bruge den

Stor tak til jer, der hjælper med at videreformidle siden via likes og deling.

Ja, ja det var også en overspringshandling - men jeg er sørme foran mit mål på Løvfald.

Jeg er sikker på, at den er klar til montering næste weekend

 
Jeg er snart på de 53 cm - omgangene er nu på 390 masker (gaaaab)

I dag nød jeg efter alt for laaaaaaaang pause også en løbetur på 4 km i det fantastiske lune efterår

 
Håber din søndag også har været af den gode slags

2 kommentarer:

  1. Hvor er Viggo fin... Smukke designdetaljer. Den må være sjov at strikke....
    Utroligt nvembervejr! Lunt, men her har det været skyet og fugtigt i vejret....
    Såååå... jeg blev inde og fik så vasket nogle omgange .... og blogget og strikket....

    SvarSlet
  2. Super fin. Håber den finder sin rette ejer mand. Må jeg spørge om der er gang i din lille butik, ?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.