onsdag den 10. september 2014

Lækkert cone - bestod brandprøven

Min datter tænkte på mig, da hun besøgte sin Bedste

En dejlig kvinde på 92, som alle kalder Bedste, og som stadig har så meget at byde på.

Min datter besøger hende gerne, når hun kommer hjem

Sidst må snakken været faldet på hendes strikkeglade mor, for jeg fik tilbud om garn.

To cones

Nu er jeg gået i krig med det første cone

Det føltes som uld. Der var ingen varedeklaration på - dog kan jeg i bunden se, at det er fra Toscana.

Heldigvis er det uld. Det bestod brandtesten.

Det er blødt og lækkert at strikke i på pind 6 fx.

Jeg har forsøgt mig med Høstjakken, en lille vest og nu en lille trøje - alt str. 1 år.

Montering og vask må vente til weekenden.

Det går hurtigt på de store pinde, og jeg kan godt finde på at tage et par omgange i middagspausen.

Det giver lige ro og eftertænksomhed.

God opladning til næste time

Det kræves.

I dag er laaaaaaang onsdag - med møder efterfølgende

Middagspausen med lyden af glade, legende børn i baggrunden er ved at være slut

Så det var alt for i dag.

God onsdag

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.