tirsdag den 2. september 2014

Frustreret indlæg ....

Jeg er nok ikke den eneste, der har for få timer i døgnet

Jeg går for sent i seng, fordi aftentimerne er blevet kostbare, nu hvor skolereformen betyder langt flere timer på skolen.

Jeg har endnu ikke fundet mig selv i det.

Det påvirker mit strik. Jeg har svært ved at stilles ved de større projekter. Har svært ved at koncentrere mig og bare nyde det.

Jeg kaster mig ud i mange små projekter - nogle bliver færdige - andre trevles op igen - eller får lov at ligge.

Forhåbentlig er det en overgang. Jeg savner min evne til at fordybe mig med mit strik - falde ind i mig selv.

Tid til refleksion og fordybelse.

Det er som om, jeg skal skynde mig, at jeg ikke har tid nok.

Men det må jo være noget, jeg bilder mig ind.

Lige nu kan jeg ikke finde det/ de rigtige ord, der dækker - ud over ordet - frustration. Og endelig er denne blog en strikkeblog - og ikke en brokkasse!!!

Endnu en Surprise Jacket - denne gang vil jeg lave en i- cord med knaphuller i.

Laneway kom med på arbejde - måske kunne skolens gine indstilles efter datterens mål

Frustrationer kan måske løbes væk - jeg nød turen ud til min lille sø med svanerne til aften

 

Nu må jeg hellere finde sengen.

Go nu nat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Go nu nat... og gå nu lige hjem...
    Livet slår kolbøtter... Det er en total forandring af hverdagen som lærer, der skal ind i livet og rytmen og rygraden.
    Alle gamle vaner er ubrugelig. Døgnrytmen skal ny tænkes...
    Håber løbeturen gav frisk luft i systemet.
    Og lysten til større strik vender tilbage.

    SvarSlet
  2. Kære Anne - tak for din opmuntrende kommentar. Og du har helt ret - det er faktisk temmelig trættende med så meget nyt på en gang. Løbeture gør godt og selvfølgelig vender lysten tilbage. Om ikke andet så når jeg bliver efterlønner.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.