tirsdag den 1. april 2014

Regnbuens farver fylder blogland .....


Liv har taget initiativ til en leg her i blogland, og jeg har meldt mig.

Dejligt med farver ovenpå en kold og mørk tid. Hver uge sin farve - i denne uge er det farven rød, der vil dominere i blogland. Så nu skal jeg lige udtænke mit "røde indlæg".

Min lækre, bløde trøje falder lidt udenfor - og den kommer jo nok også først til sin ret til efteråret, men så er jeg for en gangs skyld på forkant.


Jeg lurer lidt på de lynlåse, der skal sættes i, og som jo pifter den op med en smart detalje. Jeg har ikke tidligere syet lynlås i strik. Symaskine vil ikke være passende i dette fine strik.

youtube har jeg fundet noget, men ved ikke helt hvordan det bruges - mangler lige næste trin.

 
Forstykket er næsten færdigt - det er smalt. Ryggen skal til gengæld være bred og meningen er at en del af ryggen går om på forstykket

Kanter og ærmer er perlestrik.

Nu vil jeg tænke lidt i " rød uge" - skal du være med, så klik på logoet i menuen øverst til højre

God tirsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.