søndag den 3. november 2013

Om igen....eller hvordan min tålmodighed sættes på prøve.

Mon langmodighed og tålmodighed er det samme?

En udfordring for mig er netop noget, der kræver egenskaber som disse og så, at det ikke lige er prøvet før, så jeg ikke helt ved, om jeg har de erfaringer, der skal til for at løse opgaven. Et projekt som netop ikke bare kører glat der ud ad. Man må godt rive sig lidt i håret.

Men jeg ved, at jeg er god til at lære nyt. Jeg er også stædig og vedholdende, når det gælder noget, jeg gerne vil glæde med. Så derfor kaster jeg mig ofte ud i nye udfordringer på mange områder i mit liv.

Nå, nu til sagen ......jeg sagde det jo. At alt det der med mange snoninger og forskellige mønstre har jeg hidtil veget udenom.

 

Glad var jeg i går, da jeg havde fået godt begyndt på Sydfrugter og følte, at jeg havde knækket koden.

MEN så ringer min skønne kollega i aftes. Hun har set mit billede på bloggen, og mener bestemt jeg er gået galt i mønsteret. Hm......?!

Og hun havde naturligvis ret. Første tanke var, øv så må jeg starte forfra. Jeg kan ikke finde ud af at trevle op i det indviklede mønster, hvor der er lavet adskillige indtag mv.

Men det lykkedes i en sen nattetime at gennemskue, at jeg kunne nøjes med at trevle 15 pinde op, så det var billigt sluppet. Tak søde Jette :)

Nu er jeg i gang igen - og nu ligner det bedre. Det var ikke sydfrugter jeg havde lavet - men forårsløg ;)

Her er den reviderede udgave:

Nu vil jeg glæde mig til dagens håndbold

God søndag

 

1 kommentar:

  1. Hurra for den vågne kollega,jeg havde ikke spottet der skulle være en fejl,godt du kom på rette spor,ellers havde du jo bare fået din egen version :))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.