mandag den 28. oktober 2013

Seniordag ....

Jeg har hjemmehyggedag i dag. Der er tændt op i brændeovnen. Iført hjemmedragten og de tykke sokker, så sidder jeg bare her og nyder, at udenfor regner det og om få timer, vil stormen hærge landet? Strikketøjet er selvfølgelig indenfor rækkevidde, men der kigges også på nogle af de fine gaver jeg fik i går, hvor jeg havde gæster.

Dette fine glas til fyrfadslys fik jeg af barnebarnet.


Jeg fik også denne fine bog. Jeg har været i Thailand, så derfor synes jeg, at det er sjovt at se, hvordan Annette Danielsen har ladet sig inspirere på smukkeste vis.

Svigersønnen berigede mig med et dejligt gavekort, og det tyder på, at han gerne vil have svigermor på besøg i Ribe. Det vil jeg gå og glæde mig til at omsætte i garn. En fin sjalsnål fik jeg også samt mange andre fine ting, som jeg havde ønsket.



Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med en af modellerne i bogen.

Men i dag strikkes ærmer, så gaven til min dejlige veninde kan blive færdig



Det bliver en skøn og lun trøje.

Jeg gider godt sådan en seniordag. Håber ikke stormen volder for store vanskeligheder.

God dag til dig

BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.