torsdag den 26. september 2013

Øv og atter øv

Jeg faldt for den flotte spanske blonde her. Det er her jeg får masser af god inspiration.

Efter at have strikket den første mønsterrapport, er jeg sikker på, at der må have sneget sig en fejl ind - det kan jo ske - men træls for den, der trevler op, når tingene ikke ser helt ok ud. Jeg har selvfølgelig gjort opmærksom på det på rette sted.

Det er vist tydeligt, at det ikke er ens i højre og venstre side af mønstret.


venstre side

                                               højre side, som må være den rigtige



Faktisk tror jeg nu, hvor jeg trevler op, at jeg vil vende den, da jeg strikker top-down - og i følge origanalen, som er en bottom up - aner jeg, at der er en forskel.

Nu prøver jeg lige at sammenligne den, som jeg har strikket efter med originalen Imorgen Tee fra Ravelry

 
 
 Ikke at det ene er bedre end det andet - forskellen ser ud til at være opad - eller nedadgående blade.

Nu hvor jeg alligevel trevler op, vil jeg lige overveje, om jeg ikke skulle prøve originalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.