mandag den 2. september 2013

En snegl på vejen er tegn på regn....

 
Mandag morgen og det regner så meget, at selv den mindste snegl forsøger at kravle under gulvbrædderne for at finde læ. Heldigvis har meteologerne lovet godt vejr senere på ugen.
 
I lørdags var jeg til børne-kræmmermarked, hvor børn kan videresælge det legetøj, som de er vokset fra. Smilla forelskede sig i en fin lyserød pony, der kan sige:
 
Godmorgen mor
Vil du rede mit hår
Skal vi lege
Må jeg få et kys
Godnat mor
 
Meget livagtig - 30 kr. og så var Smilla klar på, at vi skulle hjem og lege. Resten kunne skrives på ønskesedlen til jul. En anden rigtig god ting er, at man også kan købe sig en lille rød-stribet snolderpose for 3 kr. af det, man selv vælger og selv betale med penge fra egen pung.
 
 
 
 
 Søndag var en meget anderledes dag. Vækkeuret ringede kl. 5. Vi var inviteret til fødselsdag kl. 6 ved en Put and Take sø, hvor der blev serveret brunch. Så fiskestangen blev støvet af. En herlig morgen lige efter mit hjerte - en anden ting, jeg vil opdyrke, når jeg bliver pensionist.
 
  kl 6
 
 
 kl 7
 
 
Og nu er der snart brunch
 
 
I aftes blev mit første ærme færdigt på græshoppe/sommerfugletrøjen. Så nu varer det ikke længe, før den er færdig.
 
Min Peasy blev indviet i dag.
 
 
 
Det var lidt råkoldt til morgen - så jeg fik lyst til at få noget uld på kroppen. Den gjorde dagen lun - det var dog for tidligt at begynde at gå med strømper igen - det føltes helt forkert. Så de røg af igen - og sandalerne på.
 
Må jeres mandag også blive lun.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.