onsdag den 7. august 2013

Klargøring...

I mandags var kursusdag for hele skolen i entreprenørskab. De sidste par dage er gået med møder, klargøring af klasselokale mv. I morgen kommer børnene.

Om jeg føler mig mental klar?

Sådan føles det ikke helt - men når børnene er der - så står man jo midt i det - og så kører det lige pludselig bare derudad - og inden man får set sig om - er det skoleår gået.

Der sker noget i overgangen fra ferie til arbejde. Jeg har svært ved at mit liv igen er lagt i skema - det gik lige så godt med selv at bestemme. Men jeg kender det efterhånden. Sådan er det hvert år.

Der skal lige gå en uges tid, så er jeg i rytmen igen.

Strikkeriet er på slow-motion pt. - men også det kommer ind i rytmen. Nu bliver det endnu mere nødvendig med mentalt frirum efter en arbejdsdag.

I får lige denne her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.