lørdag den 17. august 2013

Jeg hiver efter vejret....




 
                                                                   hjertet hamrer                                                                         
blodet pumper rundt i kroppen 

brillerne dugger
 
sveden løber ned i øjnene
jeg lever
 
sommermorgen før otte
jeg løber for livet
 
det er ikke en drøm
det er virkelighed
 
en god start på en dejlig dag
 
fem km non-stop på 35 minutter
fart dræber
derfor løber jeg i et adstadigt tempo           
det holder
 
vel hjemme
gør jeg som hestene
der skal lige gås af
 
en runde i haven
et nydeligt spindelvæv på tørrestativet
busken med blomster som diamanter
dugdråber over alt
 
men bedst af alt
solen titter frem igen
efter regnvejrsdage
 
det bliver en god dag
 
jeg skal til børnefestival med Smilla
Rosa fra Rouladegade
Mek Pek med Å abe....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.