torsdag den 20. juni 2013

Træt...

Det er da helt utroligt, så udmattet man kan blive af ikke at få sin nattesøvn.

Det er godt, at man får børn i den rigtige alder, for jeg er i hvertfald blevet for gammel til det natteroderi.

I aftes gik jeg i seng allerede kl. 21, da det ikke var blevet til meget søvn foregående nat - ja faktisk ved jeg ikke om jeg fik sovet. I hvertfald stod bettemanden på 15 mdr. op allerede kl. 5 - men jeg var inde hos ham flere gange i nattens løb.

Tegningen her er meget rammende - hvis man udskifter ordet mor med farmor.

Man er på med sådan to størrelser på 4 år og en på 15 mdr, som fylder meget. På et tidspunkt blev det også storesøster for meget. Godt nok har lillebror ondt i ørene, men når man nu også gerne vil have plads til at lege med farmor og hele tiden bliver afbrudt af en krævende lille bror, ja, så kan man godt blive både ked af det og sur.

Men jeg siger gerne ja igen til at træde til, når det brænder på. For der er også masser af guldkorn og gode oplevelser at gemme på. Og ikke mindst en masse hengivenhed.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.