onsdag den 10. april 2013

Nu griner de af mig

mine dejlige døtre - og måske især den ældste.
Her i min lock-out periode kan jeg jo ikke demonstrere hele tiden. Så efter at have ryddet alt fra landsindsamlingen til side - tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne kigge lidt i mine gemmer.

Jeg har en stofkurv stående, som jeg stort set aldrig rører. Og hvad finder jeg i bunden af denne.
Alle disse nøgler garn Cotton Flamé anno 1970´erne vil jeg tro. 11 af den lyse og 9 af den blålige. Prisen står på én af dem. 10 kr. og 35 ører. Opskrifter er også købt. Jeg har garanteret haft en intention om mor/datter trøjer. Garnet er faktisk fint med struktur i. Men opskriften er måske ikke helt up to date.

Nu skal jeg jo til København i morgen - lang rejse frem og tilbage. Jeg tror da, jeg skal have gang i noget i den råhvide bomuld - det må passe her til sommer.

Men lidt pudsigt er det da. Jeg fandt også andre sjove ting i bunden af kurven, men det vender jeg tilbage til en anden gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.