lørdag den 23. marts 2013

Godt køb og nyt garn på lager

Snehvidt landskab og højt solskin i dag. Det er godt for humøret.
Jeg har gået en dejlig, lang tur så nu er det snart strikketid.
I går fik jeg afleveret vesten til barnebarnet, som passede perfekt.

I dag fik jeg hentet min pakke med garn. Det var også lidt mundgodt puttet i pakken. Hyggeligt.

Det bliver spændende, hvad garnet med tiden skal omsættes til. Det var et godt tilbud. Jeg kan så sidde og fundere over detet, mens jeg strikker på "solar plexus".

Jeg skulle hente pakken i boghandlen, og her fik jeg lige øje på en strikkebog, som var sat ned til 35 kr.
Det var da superbilligt.
Om jeg får strikket nogle af modellerne, det vil tiden vise, men der er masser af inspiration - og sådan en fin bog, der ikke koster meget mere end et ugeblad, kan man godt have stående :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.