onsdag den 13. februar 2013

Grønne glæder færdig ....klar til næste projekt

Så blev "grønne glæder" færdig eller skappel-genseren, som den er mest kendt som. Garnet rakte lige. Så nu håber jeg den passer - det har ikke været til at vriste mål ud af datteren, som bor far away, men vi er vist nogenlunde ens i højde og armlængde - men nu må vi se. Nu skal den bare sys sammen, så hun kan få den til sin fødselsdag :)


Næste projet er klar - en raglansweater inspireret fra diverse kilder. Det er første gang jeg forsøger mig uden "manual". Jeg har valgt perlestrik, fordi garnet egner sig godt til strukturstrik. Det føles godt. Det ville jo have været lettere bare at strikke ret derudaf, men nu prøver jeg. Usikker på om farven er helt god til mig - en koksgrå. Kan altid piftes op med et tørklæde og ellers finder den jo nok en aftager.
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.