torsdag den 24. januar 2013

Sjælevarmeren ....

Sjælevarmeren er nu færdig. Jeg er glad for resultatet. Samtidig blev jeg også færdig med at lytte til "De glemte piger" af Sara Blædel. En grusom historie.

Nu glæder jeg mig til at komme i gang med næste projekt.

Lydbogen er downloadet. Denne gang har jeg valgt endnu en af Camilla Läckberg - nemlig "Prædikanten".

Garnet er en anden end den opskriften foreskriver, så jeg må hellere lave en strikkeprøve. Garnet jeg har valgt er en lækker blød kvalitet - Soft Alpakka fra Sandnes. Farven snyder på billedet. Jeg har valgt en dybgrøn. Den er tiltænkt yngstedatteren, der  har fødselsdag i februar og som netop har overstået en eksamen med et fint resultat.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.